25.07.2015 Vakbilder i laksesesongen

Egentlig skulle jeg holde meg til laksestanga resten av sesongen, men i helga var det ikke vind, lyset var bra, klekkinga var i gang og sannelig fant jeg noen vakende ørreter. Så da ble det tilsammen tatt nesten  2000 bilder disse to dagene. Av disse ble det noen ganske få som jeg var fornøyd med. Etter å ha sittet på 5-6 timer på sekkestolen med kamera i front i flere dager har min dårlige rygg fått gjennomgå. Så for tiden tygger jeg Paralgin og Voltaren i håp om fiskinga skal gå greit framover.

Vel, nå får jeg prioritere laksen. Det har til nå vært en forsiktig oppgang i elva, men på vårt strekk har vi fått 5 lakser på disse 6 dagene, og det må vi være fornøyde med. Frode fikk forresten en nydelig hannlaks på 11,9 kg.


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar